2010. június 20., vasárnap

Pálya látogatás

Egy gyönyörű napsütéses csütörtök eltöltésének legjobb helyszíne Mogyoród. Azon belül is a Hungaroring.
Ebben az évben változásokkal teli hétvégét rendeztek nekünk a szervezők. A szokásos pilóta parádé és a csütörtöki autogramm
osztás mellett a VIP jeggyel rendelkező vendégek bejárhatták a teljes pályát a versenyzőkkel együtt, akiknek ezt a kis programot
kötelezővé tették.

- Kitti! Biztos, hogy jó ötlet ez... Végül is elég hosszú ez a pálya...
- Jahj Gina, így legalább láthatod Kimit és Fernandot. - Mondtam és körbenéztem a kb. 20 válalkozón, akik rajtunk kívül
türelmesen álldogáltak a boxutcában.
- Sajnálom hölgyeim, hogy el kell szomorítsam magukat, de a Ferrari csapatból csak Felipe Massa vesz részt a túrán. Mr. Raikkönennek
más elfoglaltsága akadt. - Szólt közbe egy kedves biztonságiőr.
- Na látod.. Menjünk! - Súgtad oda nekem.
- Köszönjük uram! - Fordultam a fickó felé, majd vissza drága barátnőmhöz. - Menjünk! Onnan fognak jönni a versenyzők és ráadásul
kíváncsi vagyok, hogy azok a csajok ott a 10 centisekbe, hogy teljesítik a távot... - Nevettem el magam, majd elkezdtem húzni magam után.
- Izé...és egy ilyen golf kocsit vagy valamit nem lehetne kérni?- Kérdezte az egyik cicababa falatnyi kis miniszoknyájában.
- Most hallgathatom, hogy hogyan tudnak nyávogni ezek.........a libák?!- Súgta nekem Gina, mire önkénytelenül elmosolyodtam.
- Kérlek szépen nyugodj már le, nem rájuk kell figyelned, elvégre nem azért jöttünk ide!
- Jól van! Igazad van! Befogom és megpróbálom élvezni ezt a kalandot.
- Nagyon helyes! Ilyen hozzáállást vártam!- Bólintottam legalább ekkora elszántsággal.

A túra lassan meg is kezdődött. A pilóták a biztonságiak és néhány csapattag mellett sétáltak. Sokakon előre látszott, hogy szóba sem
akarnak állni velünk. Persze voltak olyanok is, akik mosolyogva méregették a tömeget, ami mint kiderült pontosan 18 emberből állt.
Mi már az elején úgy játszottunk, hogy egy kicsit előrébb keveredjünk, minnél messzebb a szöszi csajoktól. Ennek hála a két McLarenes
pilóta mellett kötöttünk ki.
- Sziasztok! - Köszönt ránk hirtelen Heikki, amivel mindkettőnket mglepett.
- Hello! - Néztünk rá zavartan.
- Itt laktok valamerre? - Kérdezősködött tovább. "Túl komolyan veszi ezt a "hozzuk közelebb a nézőket az F1-hez" mozgalmat."
- Én igen, Gina nem.
- Gina? Szép név. És mi a tiéd?
- Kitti, Kitti Tóth. - Eközben a csapat társa a mobilját keresgélte, nem csalódtam benne. - Milyen a csapat társának lenni? - Vettem át
a kérdezés jogát és fejemmel Hamilton felé intettem.
- Egy kicsit fárasztó. - Mosolyodott el a finn.
- Kiminek biztos jobban örülnél. Csúszott ki Gina száján, minek hatására Ő paprika vörös lett, rajtam pedig egy óriási vigyor jelent meg.
- Jól sejtem, hogy Kimi rajongó vagy?
- Én.... hát igazság szerint... igen! - Nyögte ki nagy nehezen. Nem volt könnyű helyzetben, nem akarta megbánta ezt a szöszit sem, de
nem tagadhatta le kedvencét is. Főképp nem ezután a kis elszólása után.
- Nos, erről nem tudok álláspontot foglalni. Kimi jó haver, de hogy csapat társnak milyen lenne, azt nem tudom megmondani. - Töprengett,
majd a téma terelése érdekében felém fordult. - Na és te Kitti? Ki a kedvenced?
- Fernando Alonso. - Mondtam határozottan. - De ennek ellenére azért örülök, ha jó helyezést érsz el. Főleg, ha lekörözöd őt. - Intettem
a fejemmel Lewis felé.
- Akkor nekem is vannak magyar rajongóim. - Húzta ki magát. - Alonso, ha jól tudom eljött. Ott sétál elől.
- Ohh, már most le akarsz rázni minket? - Eléggé sarokba szorítottam, de sajna mielőtt még válaszolhatott volna megzavarta a társaságunkat
egy lihegő német. Akaratlanul is elnevettem a kétségbeesett képén magam, mintha egy horror filmből szabadult volna.
- Heikki! Szia! Mond csak, nem láttad valamerre Kimit?
- Szia! Nem tudott eljönni. - Rántott vállat a finn, majd beleivott a Red Bulljába.
- Csatlakozhatok? Azok a nők az első pillanattól kezdve engem követnek és olyan kérdéseket tudnak feltenni...
- Nem, hogy örülnél neki, hogy végre normális nők vesznek körül. - Bökte oda Hamilton.
- Gina mond, hogy ezt nem ránk értette!- Kértem a barátnőmet. Egyébként sem igazán bírtam ezt a srácot, de most...
- Kérlek ne csinálj cirkuszt!- Csitított.
-Cirkuszt? Ééén? Csak megmondom ennek a hólyagnak, hogy mi a helyzet!- Fordultam rögtön Hamilton felé.
-Kitti, ne csináld!- Próbált csitítani Gina, sikertelenül.
- Mr. Hamilton elmondaná, hogy kit is tart normális nőnek?
- Akin a szoknya is jól áll és van alakja. - Bökte oda a fellegekből.
- Alakja mi... Meg jó sok pénze a plasztikákra..
- Hogy mondtad?
- Csak azt ne mondja, hogy azok ott maga szerint a természetesség megtestesítői. - Mielőtt még vissza tudott volna szólni, az egyik szőkeség mellé lépett.
- Lewis, te vagy a kedvenc pilótám. Annyira cukin nyilatkozol mindig...
- Bocsi cicus, de várnak rám! - Súgta oda nekem, azzal el is kezdett beszélni azzal a csajjal.
- Semmi gond! Kérd el az orvosa számát, szükséged lehet rá. - Erre Heikkiből és Sebiből kitört az eddig bent tartott röhögő görcs.
- Most mi van? Néztem körbe meglepetten.
- Mondtam neked, hogy ne kekeckedj! Tudom, hogy idegesít, de...
- Semmi gond! Nem árt, ha valaki helyre teszi néha! - Kelt a védelmemre a fiatalabbik szöszi.
- Tessék! - Néztem sokat mondóan Ginára.
- És mi a kis bajkeverőnk neve? - Kérdezte Seb.
- Kitti Tóth!
- Sebastian Vettel! - Fogott velem kezet. - Kitalálom, Hamilton rajongó.
- Ezt így elsőre? - Nevettem el magam.
- Magyarok vagytok? Ugye nem gond, ha tegeződünk?
- Igen azok és nyugodtan. Két év lehet köztünk és te vagy az öregebb. - Jött vissza végre a barátnőm hangja is.
- Na és te? Megtudhatom a neved? - Mosolygott rá kedvesen Sebi.
- Georgina Szilvási, de neked egyszerűen csak Gina!
- Sebastian Vettel, de neked csak egyszerűen Seb! - Fogott kezet a barátnőmmel is a kis német.
- Most, hogy így fény derült mindenkinek a nevére, meséljetek valamit magatokról! - Törte meg a hangulatot Heikki.
- Kezd te! - Bökött oldalba barátnőm, miközben Ő a táskájába turkált. "Remek, utálom a bemutatkozást..."
- Oké! - Monstam lelkesen és megpróbáltam minnél inkább lerövidíteni a dolgot. - Nemrég végeztem a főiskolán, de igazából még nem munkával
tartom el magam. Legalábbis nekem nem munka, amit csinálok.
- Miért? Mit csinálsz? - Kerekedtek ki a finn barátunk szemei.
- Díjlovas vagyok. Általában a versenyeken az első háromban szoktam végezni. Mondjuk a evezés sem olcsó, de hosszú távon megéri. A pénzből
simán el tudom tartani a lovamat és magamat is.
- Akkor te is sportember vagy. - Nyugtázta Heikki.
- Fogjuk rá. Bár nekem még nincs akkora rajongó táborom, mint nektek és az istállók még nem versenyeznek értem.
- De már most profi szinten csinálja. - Váltott vissza komoly hangnemre drága barátnőm. - Én már csak tudom, az első számú rajongója és
egyben a menedzsere vagyok!
- Emellet jogásznak készül. - Mutattam magam mellé. - Azért ez mégis többet nyom. Ráadásul már 8 éves kora óta zongorázik.
- Egy zenész és egy sportoló. Szép kis páros. - Nevetett Sebi.
Ez után még jó darabig eldumálgattunk egymással. Kiderült, hogy a srácoknak vannak barátnőik, viszont édes egyetlen Kimi barátunk
éppen válik a feleségétől. Ilyenkor örülök, hogy Sebi babának ilyen óriási szája van. Mindent elkotyogott nekünk.

- Heikki! Mi történt Kimiékkel? - Nem is Gina lett volna, ha nem kérdezte volna meg.
- Hogy érted? - Kérdezett értetlenül vissza az érintett.
- Miért válnak? - Segítettem picit ki.
- Úgy ismeritek Kimit, aki ilyeneket elmond?
- Hahóó! - Legyeztem a szeme előtt. A mögöttünk álló km-eknek hála úgy éreztem már ezt is megtehetem. Mi nem ismerjük Kimit!
- Tényleg, bocsi! - Nevetett a finn, miközben elkapta a kezemet és a nyaka köré fonta.
- Te meg ne legyél ennyire kíváncsi! - Néztem vissza a barátnőmre, miközben a finn szőkeséggel nevetgéltem.
- Rubens! - Kiáltott Seb hirtelen az egyedül sétálgató brazilnak. - Jensen?
- Nem láttam ma még.
- Rosszul érzete magát és a boxba maradt! - Szólt közbe Hamilton.
- Remek, hogy ez a pasi mindent tud... - Mérgelődtem.
- Én vagyok a padock sztárja, ha nem tudnád! - Húzta ki magát, de ebben a pillanatban nekiütközött az előtte megálló biztonságinak,
aki Kobajasit kísérte. Minket pedig elfogott a röhögés, persze a fiúk csak alig észrevehetően tehették ezt, mert ott volt néhány TV-s is, de
minket azért ebben nem gátoltak
- Kisasszony a pilótákkal csak tisztes távolságból lehet beszélni!- Szólt mogorván a biztonsági, majd hátranézett.
- Mi az hogy kisasszony? Úgy nézek én ki?- Fakadt ki Hamilton. Nem bírtuk már tovább és ezek után szakadtunk a röhögéstől.
- Óhh Mr. Hamilton, ne haragudjon, azt hittem, hogy valamelyik hölgy itt...itt!- Magyarázkodott zavartan legújabb tettestársunk.
- Hát máskor nézzen meg jobban! Azt hiszem még nem hasonlítok....rájuk!- Sandított felénk lenézően. Én persze ismét beszólni készültem,
de Gina megragadta a karom.
- Lewis baby gyere már!- Szólt oda valamelyik cicababa neki, így aztán odébb lépett, Barátnőm meg megkönnyebbülten fújta ki a levegőt.
- Ezt most miért? - Kérdeztem idegesen.
- Mert ott vannak a tévések! - Mutatott oldalra.
- Hát, akkor ez esetben, ennél jobban már úgyse tudta volna leégetni magát... - Nevettem.
- Az biztos!
- Mondjátok csak, nem akartok belülről látni egy boxot? - Kérdezte Sebi még mindig nagyba mosolyogva.
- Ez komoly? - Kérdeztem nagy szemekkel.
- Ezek után...
- Szívesen! - Fogadta el Gina az ajánlatot.
- Én is felajánlottam volna, de lehet, hogy ez nem a legbiztonságosabb Lewisra nézve. - Mosolygott Heikki. - Viszont, ha hétvégén itt
lesztek bemutathatlak titeket Kiminek. Végülis nyávogás nélkül végig sétáltátok a távot...
- Lewis baby, hívj nekünk egy kocsit, nem bírjuk tovább! - Törte meg az egyik szöszi a pillanatot.
- Asszem szükség lesz a sefty carra! - Mondtam vigyorogva.
- A safety cart? Inkább a medical cart nem? Szerintem egy ilyen magassarkúban megtett séta ütén szükség lehet az orvosi ellátásra.
- Lányok, lányok! - Szólt ránk Sebi. - Szerintem abba kéne hagynotok, mert a végén még rossz lesz a nézők benyomása rólunk.
- Hupsz bocs... De hol is tartottunk, jah hát persze... Kiminél! - Böktelek oldalba. - Engem senki nem akar bemutatni Fernandonak?
- De, ha tudsz pókerezni! - Ajánlotta Barichello.
- Csak vicceltem... De most, hogy így mondod, minden álmom volt megtanulni pókerezni!

'Kedves látogatóink! Köszönjük, hogy részt vettek ezen a kis programon. Várjuk önöket az este nyolckor kezdődő dedikáláson. Addig kérem hagyják
el a pálya területét. A viszont látásra! - Hallottuk Palik hangját a hangosbemondóba, félbeszakítva a mi kis kalandunkat kedvenc pilótáinkkal.
Pókerezni persze azóta se voltunk, de Gina legalább találkozhatott Kimivel, ahogyan én is Nandoval és még Raquellel is, aki elkísérte férjét a
hétvégére.

Vége

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Tegnap este találtam az oldalatokra és már most imádom! Nagyon tetszik a stílusotok, főleg, amikor Hamiltonon köszörülitek a nyelveteket. Remélem, hogy még sok hasonlót olvashatunk majd tőletek!
    Puszi, Monshe

    U.i.: Az oldalamon van egy pályázat, örülnék, ha részt vennétek rajta :) http://icemanfanfic.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! :D

    Meglepi az oldimon, nektek :D

    Puszi,
    Noncsi

    ui: mielőbb folytit :D

    VálaszTörlés
  3. Szijasztok!

    Köszi Noncsi, a másik blogomon már ki is tettem! Itt most Ginára bízom a dolgot! :D

    Monshe, nagyon köszönet! Örülök, hogy tetszik. :D Mint látod Hamilton - és későbbikben Nicole - nem igazán tartozik egyikünk kedvencei közé. Ahogy csak tudunk rakunk majd fel többet is! ;) Még egyszer Köszi! :)

    Gina! A blogomon találsz meglepit! Ezt most személyesen neked ajánlom, nagyon szeretek veled együtt írni! Remélem sokáig dolytatlyuk majd és külön szeretném megköszönni, hogy elviselsz és elnézed a hülyeségeimet is!

    Kathy (az egyik író)

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen az elismerő szavaka, aranyosak vagytok! Igyekszünk minél előbb új sztorit hozni!

    Kathy! Nagyon köszönöm neked! Kölcsönös ez az érzés, hisz én is imádok Veled írni! És hülyeségei mindenkinek vannak! Tudod jól, hogy nekem is!:)

    Gina (a másik író)

    VálaszTörlés